• Начало
  • Блог
  • Суплементите, който предпочитам през пролетта

добавки

Както знаем, начинът на хранене играе огромна роля върху нашето здраве и в последствие в представянето ни по време на тренировки. Без правилната храна, правилните витамини и минерали, вие никога няма да можете да живеете, а и да тренирате пълноценно. Като професионален спортист от мен се изисква да съм в перфектна форма не само физически, но и психически. С правилната грижа към себе си, тялото си и съзнанието си, аз успявам да се поддържам и да покривам високите очаквания.

Всеки има индивидуални хранителни (а и не само) нужди, но тук ще ви представя добавките, които аз приемам, помагащи ми да поддържам топ форма винаги и да развивам себе си като спортист и човек. Тези добавки гарантират, че нуждата от микроелементи на тялото ми са изпълнени на дневна база, което има дълбоко въздействие върху здравето и физическото ми състояние.

Преди първата си тренировка за деня приемам аминокиселини BCAA (разклонена верига), L-Carnitine, креатин и Tribulus на Cvetita Herbal.

  • Аминокиселини BCAA – BCAA е разклонена верига, която може да съдържа до 3-4 аминокиселини, като най-често използваната е левцин. Тези аминокиселини са незаменими за човешкото тяло, защото са и източник на метаболитна енергия, но и спират катаболитните процеси. Около 30% от мускулната маса се изгражда именно от тях. Аз ги предпочитам, защото ми помагат да предотвратя загубата на мускулна маса и възстановяват мускулните влакна.
  • L-Carnitine – Това е натурална аминокиселина, която основно подпомага производството на енергия, изгарайки мазнини.
  • Креатин – Изключително важен – основната му функция в тялото е да помага за добиването на енергия за клетките.
  • Tribulus – Чрез него по естествен начин нормализирам хормоните в тялото си, набавям си енергия и мощ.

След първата си тренировка захранвам изтощените си мускули с глутамин и отново аминокиселини BCAA.

  • Глутамин – Това е най-разпространената аминокиселина в тялото (и затова рядко е достатъчна). Взимам го редовно и така предпазвам мускулите си от травмиращо разкъсване.

След обедното ми хапване се зареждам с витаними C и D и B-complex, както и рибено масло.

  • B-complex – това е матрица от витамини от група В. Те са важни, защото са съществени за нормалното функциониране на организма.
  • Рибено масло – Чрез него повишавам концетрацията си, настроението си и по-бързото възстановяване от умора. То има и много други ползи – намаля процеса на кръвосъсирване, регулира имунета, разширява кръвоносните съдове. Препоръчително е да се приема и от непрофесионални спортисти и от всички хора, за които здравето и грижата за себе си е приоритет.
  • Витамин C – Човешкият организъм не може да синтезира Витамин C и затова трябва да си го набави външно. Той също има много ползи и приложения, повечето от които са широко известни – влияе благоприятно на функциите на централната нервна система, стимулира дейността на ендокринните жлези, подобрява усвояването на калция и желязото и нормалното кръвообразуване, подпомага профилактиката на различни видове вирусни и бактериални инфекции и участва в поддържането на здрава имунна система.
  • Витамин D – Той стимулира калциевата обмяна, изгаря подкожните мазнини, увеличава енергията

Същото се повтаря както преди, така и след втората ми тренировка.

 

хранителни добавки

Това са добавките, които приемам аз всеки ден. А вие какво предпочитате?

Очаквайте скоро и хранителния ми план.

Напиши коментар

*

code

No comments yet